آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 40

از یه جایی به بعد متوجه میشی مسیر رو اشتباهی رفتی، اون موقع ست که ثابت میشه چند مرده حلاجی. یا میشینی یه گوشه و میری تو فاز افسردگی و فکر به اشتباهات، یا بلند میشی و شروع دوباره.
 

#استارت_اِگن
احسنت
:)
برادر سه نقطه:)))ما که افسرده نمیشیم اما 
بلندهم نمیشیم من قوه تخیل بالایی دارم شکست های زندگیم به صورت کاملاناخودآگاه درذهنم به گونه ای که دوست دارم درمیاد وخب تو خیالات چرا که نه بلندم میشیم^_^
چه بسا قله های ترقی تو هواسیر میکنیم
وبارها وبارها ازفکرکردن بهش لذت میبریم
زندگیه دیگه سختش نکنید:))
جالب بود لطفا من ودنبا کنید
دقیقا ...
والا
اینجوری بزرگ میشیم. میافتیم درد میگیره افسرده میشیم بعد بلند میشیم و بعدم بزرگ میشیم و یادمون میره...همون که از بچگی گفتن.
اون درد گرفتنش سخته خدایی
واقعا همینطوره من یکی که قطعا افسرده میشم
افسردگی فکر کنم عوارض جانبیه
یا اونقدر شهامت داری که اعتراف میکنی اشتباه کردی و جبران میکنی
یا ...
واقعامن فک کنم هم افسرده میشم هم شروع جدید
:دی
واقعا دوباره بلند شدن عزم بلندی می خواد.
همین دیگه
اون موقع ست که ثابت میشه چند مرده حلاجی
اگه خوردی زمین دیدی دورت کسی نیست
پاشو، پرواز کن اوج بگیر
والا
عالی بووود
تنکس ا لات
کاش بتونم پاشم دوباره ادامه بدم
کاش نداریم
باید پاشیم و دوباره استارت اگین کنیم
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۱۵:۱۲ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
هر هر هر
متاسفم برات دوست عزیز
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">