آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 37

این که میگن در طول ترم خوب بازی کنین تا آخرش به این روز نیافتین همینه دیگه، خوب شد آخرش به گریه افتادین؟

#استقلال_قهرمان_میشه   #خدا_میدونه_که_حقشه
يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۴۰ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
خخخخ
مورد داریم یکی تیمش از اول فصل قمپز میداده بعدش از تیمی که اول فصل رتبش بد بوده پایین تره و از ۴ تا ۶ تا هم میخوره بعد شاخم میشه
استقلالیا ۴ رو به ۳۰۹۰ بفرصتن :)
دنیاااا فقط رئاااال 
این دوتا در برابر رئال هویچن ،هوووووچ
زنده باااااد. رئاااال🙌
عشق من پرسپولیسه
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۵۸ یا فاطمة الزهراء
اصن کیف کردم پرسپولیسیا ضایع شدنااا
فقط پرسپولیس ^_^
برسبولی بی شخصیت تسلیت تسلیت.
قهرمان جهان شدیم آیا ؟
حق پرسپولیس بووود گریههههههههه
خدایش این بازی بود اخه
آرزو بر هیچ کس عیب نیست. مخصوصا اگه از صدر به ذیل افتاده باشن.
خواب دیدی خیر باشه
اخه الان دارم جومونگ میبینم وسطه جنگه بعدشم شام استراحت بعدشم خندوانه اصلا وقتم پره😐😐
همون بهتر بری صفر بگیری :)))
خدایا اینو ببینا، حاظر نیست برای نمره گرفتن از یه برنامه شم بزنه (البته بهترین کار ممکن رو میکنی، منم همینطوری بودم و ناراضی نیستم ولی سعی کن عادت نشه برات این عملکرد)
😯به لطف یزدان بچه هااستقلال قهرمان میشه هعییییی 




😐😐😐کاش میخوندم 




الان فردا امتحان زبان دارم هیچی بلدنیستم یعنی هیچی هیچی هاااااا😐😯😯
آخ آخ
اشکال نداره، الان برو بخون دیر نشده هنوز
جلو ضرر رو از هر کجا بگیری منفعته
دقت میکنید که تیم شما الان سومه دیگه دادا؟
اینجوری بخوای ساب کتاب کنی استقلال قعر جدوله!
.
ولی انصافا اعتراف میکنم حق خوزستان بود.
و تمام
نخیر تیم من استقلاله و الان هم قهرمان شده :)))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">