آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 36

پیام اخلاقی سریال جومونگ : اگر نمیتونی به عنوان یک امپراطور بر تخت بشینی، یک امپراطوری بساز و بر اون حکومت کن.
خخخ یاد هیات های خودمون افتادم هرکی ی هیات میزنه
:دی
این چه مثالیه آخه
حالا امپراطوری هم نتونستی درست کنی فقط تسو نباش:| (برادر جومونگ)
این جدید بود
ایول ایول
از این جومونگ انقدر بدم میاد که حد نداره. من موندم با اون دوتا همجنس‌باز (رفیق جومونگ و اون پسر خوشگله دو دار و دسته سوسانو) چطور مجوز پخش گرفت. یه نگاه به رفتار این دوتا بندازی معلومه چه سر و سری بینشون هست.
منم موندم چطوری اون قسمت هاش رو نشون میدن
++++++++
خوب
چه کرده جمونگ با ایران:/
فک کنم جمونگو ذکر نمیکردید بیشتر به پیامش توجه میشد:/
:))
اینجام جومونگ من رفتم.ممنون
خخخ
خیلی ممنونمتوجه شدم
خخخخ اره الان بریم امپراطوری بسازیم
نه ما که جزو دار و دسته ی جومونگ نیستیم، ما فقط خودسازی میکنیم
اه از جمونگو فیلمشو جدوابادش متنفرممم
از کامنت ها متوجه شدیم که کلا همه بدشون میاد :دی
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۲۸ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
۶۰۱ روز عمر وب و 36 lمطلب:|||
:)
من که علاقه ای به دیدنش نداشتم :دی
یه چند قسمت میدیدی علاقه مند میشدی :دی
بازم بعصیا اینم نمیتوووونن بسااازن
نمیتووونن پیداکنن
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۱۶ محمد * شـــــــــورگشتی *
اگر امپراطوری نتونستی بسازی، چی؟!
اگر امپراطوری تو رو ساخت چی؟!
 و چیای دیگه!!! خخخخ
من فقط عقلم به همین میرسید :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">