آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 33

خیلی وقت ها شده بی خود و بی جهت از خیلی ها بدمون میاد، ولی بعدها وقتی باهاشون هم کلام میشیم میبینم واقعا سخت در اشتباه بودیم و پیش خودمون شرمنده ایم از قضاوت از روی ظاهر (البته در بسیاری از مواقع نیست برعکس).

#dont_judge_a_book_by_its_cover
واقعا چرا اینجوریه .. بعضی اوقات در مورد قضاوت روی دیگران خیلی عجول هستیم :|
خیلی وقتا این اتفاق برا ادم میفته
واقعا همین جوری هستش ;)
من که جدیدا کلا یه مشکلی دارم همه اون اول فکر میکنن از اونام که از دماغ فیل افتادن :)) در صورتی که من اتفاقا اونجوری نیستم فقط نمیدونم چرا خجالتی شدم
دقیقانمیدونم چرابی دلیل ازبعضیابدم میاد😐اصلابدم میادباهاشون هم کلام بشم
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۵۸ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
کاملا مخالفم
دیگه ذهنو خطای دیدش
:)
موافقم .زود قضاوت کردن اونم از روی ظاهر ، بین ما عادیه.
منم همینطورم اگه منو نشناسن فکر میکنن چقدر خودمو میگیرم ولی وقتی با هام دوست میشن نظرشون خلاف این چیزاس
درباره شخص بنده 80-90 % افراد همین مدلی هستن! زود قضاوت میکنن و بعدا میفهمن اشتباه کردن!
+ شاید هم شخص بنده غلط انداز هستم :/ چه عرض کنیم...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">