آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 27

گاهی فکر میکنم ذهنم توانایی تجزیه و تحلیل و ادراک اتفاقات دور و بر رو نداره، حالت هنگ کرده به خودم میگیرم و تا وقتی لود بشم و بفهمم اوضاع از چه خبره کار از کار گذشته. (دیر فهمی از صفات بارز بنده ست)

من هم دیر میفهمم هم دیر خبردار میشم ار اتفاقات:)))
موفق باشی سه نقطه جون :)
حال و روز این روزهای من ... و خیلی های دیگر .... چه باید کرد ؟
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۵۹ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
نظری ندارم
حالا خب دوهزاری میفته بلخره:|
دیرفهمی باز از بد فهمی بهتره.
:)
ی وقتایی اینطور میشه ولی خب میگذره...
تمرین کنید درست میشه:)
بنده هم جدیدا اینجوری شدم :(
من کج فهمی هم گرفتم
بله مهم اخرشه این روزها همه اینجورین
آخرش که خدا رو شکر می افته
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">