آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 24

کاف مثل کارگر

میم مثل معلم

#سین_مثل_سازندگی

روز دوتاشوووووون مبااااااااارک
م مثه مهسا ک خیلی دخمله گلیه ^_^
چ قشنگ...یه خط ساده ولی عین یه کتاب!
ج مثل جیبوتی
من فکر میکردم فرداست چون ما فردا جشن داریم برای استادمون
روزشون تبریکات:)
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۲۰:۵۰ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
ت مثل تبریک
س مثل سه نقطه
پ مثل پست الکی ای بود دوست من:)
روزشون مبارک :)
به هر دو قشر تبریک میگیم.
میم مثل معلم.
:)
تبریک میگم دادا.
روز کارگر رو هم تبریک میگم به کارگران حال و کارگران آینده که خودمونیم :)
تشکر فراوان از شما دوست گرامی ام.
بیشتر از اینکه به خاطر روز معلم خوشحال باشم ، به خاطر روز کارگر خوشحالم زیرا کارگران عزیز را از صمیم قلبم دوست دارم و آرزوی بهروزی برای همه شان دارم :)
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۵۵ سیّد محمّد جعاوله
خوب
کارگران عزیز کشورمون جزو زحمت کش ترین افراد جامعه هستن و باید دست هاشون رو بوسید بابت زحماتی که گاها دیده نمیشه.
معلم های عزیز کشورمون هم همینطور و دعا میکنم ان شالله همه شون همیشه سالم و سرحال باشن
د مثل درد
ح مثل حق
که پایمال شد :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">