آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 23

هیچوقت از روی اسم قضاوت نکنید، مثل من که موزیک خواننده ای به نام sia را به گمان آنکه مرد است دانلود کرده و بعد متوجه زن بودن خواننده آن شدم.
#sia_مثل_سیاوش_سیامک_سیامند
شاید مثلا اسمش از ایناس که با ت تانیث به یک اسم مونث تبدیل شده:)))) سیامکه، سیاوشه ...
هههههههه
سلام
روز معلم رو بهتون تبریک و تهنیت عرض میکنم :)
امیدوارم همیشه شاد و خوشحال و سرحال بوده و باشید.
به رسم ادب و احترام:

http://ec.vizit.ir/ODczNTk0
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۳۲ یا فاطمة الزهراء
چشم براتون دعا میکنم و میگم دعا کنن شما هم برای ما دعا کنین
نصیحت به جایی بود ممنون
منم فک میکردم sia مرده!!

چشم قضاوت نمیکنیم :)
والا این دوره زمونه اسم بچه انتخاب میکنن شما نمیفهمی آخرش که دختره یا پسر!

جمعه ۱۰ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۲۳ یا فاطمة الزهراء
من دعام گیرا نیست و گرنه خودم برای تشکر از راهنمایی هاتون هم که شده براتون دعا میکردم 
میخواین بگم دوستم دعا کنه؟ 
ممنون میشم اگر اینکار رو بکنید.
دعا شدن توسط دیگران تاثیر خیلی زیادی داره.
تشکر فراوان از لطف بی نهایتتان
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۲۱ یا فاطمة الزهراء
قضاوت بدون داشتن اطلاعات کافی چیز بدیست
sia خیلی خوبه=)
کدوم آهنگش رو دانلود کردین حالا؟!
اول یه موزیک به اسم hologram و بعدش چون از صداش خوشم اومد یه البوم به اسم this is acting و از این آلبوم از موزیک move your body خیلی خوشم اومد.
کلا قضاوت نکنیم :)
قضاوت عجولانه خیلی بده خیلیل :دی
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۱۵ سیّد محمّد جعاوله
خخخخخ
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">