آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 19

همیشه فکر میکردم فیلم و سریال رو باید با خانواده یا یک همراه دید، ولی اخیرا نظرم عوض شده و فکر میکنم لذتی که در تماشای تنهایی یک فیلم در سینما هست در تماشای همان فیلم همراه با یک همراه نیست.
خخخ×!خب زودتر مینوشتی اینو میرفتم در مدت معلومو تنهایی میدیدم بچه!
همه چیز به دورهمییه تنهایی بی مزست



به وبلاگ خودتون هم سر بزنید


ممنون. clash7.blog.ir
کلا سینما یه حس و حال دیگه و 100% حواست به فیلمه ...
تا حالا تنهایی تجربه نکردم!
نه تنهایی خوب نیس
سلام:من ترجیح میدم دو نفره فیلم ببینم تنهایی بهم نمی چسبه  
به جز تنهایی تجربه ای ندارم
تجربش نکردم ولی تنهایی هم دوست ندارم فیلم ببینم
فیلمو باید تنها دید! مگه خیلی طنز باشه که با افراد پایه و کلیییی تخمه باید دبد.
قبول ندارم ... اگه همراه ، همراه باشه ، اونوخ هیچکس نباس تنها باشه
سینما رفتن که دوست ندارم ولی کلا تنهایی فیلم دیدن رو بیشتر دوست دارم :)
سینما دوست نداری؟ سینما که عالیه
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۲۲ مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
اوهوم
:)
دقیقا😊
والا
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۰۹ سیّد محمّد جعاوله
بله
:)
:)
چرا با سینما رفتن هیچوقت ارتباطی برقرار نکردم نمیدونم راستش.
شاید کلا به فیلم دیدن علاقه ای نداری
تا بحال بهش فکر نکرده بودمم... جالب بود
واقعا جای تامل داره
دقیقا
مخصوصا سینما کوروش :|  (الکی مثلا من بیشتر از یه بار رفتم کوروش) اصلا درستش اینه که فیلمی ببینی که نشه با خونواده دید :|
از دار دنیا 3 بار سینمای خارج از استان خودمون رفتم که هر 3 بارشم سینما هویزه مشهد بودش.

نمیشد دیگه اسم سینما رو در متن پست بگنجونم :دی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">