آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 10

صدای بعضی از خواننده ها کلا هر چی بخونن دلنشینه مثل: بابک جهانبخش، فریدون آسرایی، شادمهر عقیلی و ( ... شما بگید) .

سلطان فقط چاووشی

چاوشی

خواجه امیری

لهراسبی

بیشتر موسیقی بی کلام دوست دارم ولی از صدای سالار عقیلی هم نمیشه گذشت :)
سالار عقیلی یه چیز دیگه ست
اخیرا هم یه موزیک رو بازخوانی کرده خیلی خوبه
زند وکیلی و حجت اشرف زاده و محسن چاوشی
و قیمشی عزیزم که واقعا هر چی بخونه قشنگه.
بنده حامد زمانیم دوست دارم البته شاید بعضیا موافق نباشن! 😁
چاووشی:))-مخصوصا (دلم من گرفته ماه پیشونی)--
مازیار فلاحی:))
عالین این دو عالی
مهدی یراحی
اره اره
آلبوم مثل مجسمه ش خیلی خوبه خیلی
همایون شجریان :) 
محمدرضا چی پس؟
کلا هر صدایی به وقتش میچسبه
بستگی حال ادمی چی باشه
ولی در کل صداهای خش دار رو دوست میدارم
خش دار؟
صدا باید ملایم باشه و نررررررم
فریدون آسرایی رو موافقم
بعلاوه ی مازیار فلاحی
کریس دی برگ
دمیس روسوس (املاشو بلد نیستم :/) 
مازیار هم خوب میخونه :دی
رضا یزدانی و جیمز هتفیلد(البته سلایق فرق دارن باهم)
رضا یزدانی سبک به خصوصیه
تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی....
اندوه بزرگی است زمانیکه نباشی....
حجت اشرف زاده
یاد یه خواننده افتادم به اسم حجت دورولی که خیلی وقت پیش ها خیلی سر زبونا بود
معین 
:)
معینم هم خوبه
مرحوم ناصر عبداللهی اینجوری بود
اوه اوه . ناصر عبداللهی که دیگه یه جای مخصوص توی همه قلب ها داره
محمدرضا شجریان،
همایون شجریان،
استاد غلامحسین بنان خصوصاً الهه ناز،
مرضیه بخاطر آواز برگ ستم دیده پائیزی،
زنده یاد استاد محمد نوری،
جیمز بلانت،
اولیویا اوبرینت،
اَدِل،
کریس دی برگ
و سلطان پاپ 
              مایکل جکسون. 
اینها از نظر من فوق العاده اند.
اما من یه بند اضافه کنم،
بعضی ها با هر سازی که بنوازند دلنشینه، مثل
زنده یاد ذوالفنون،
زنده یاد شهناز،
زنده یاد پرویز یاحقی،
زنده یاد علی تجویدی،
زنده یاد محمدرضا لطفی،
زنده یاد پرویز مشکاتیان،
هوشنگ ظریف،
استاد کلهر،
استاد حسین علیزاده،
زنده یاد جواد معروفی بخاطر پیانوی قجری،
استاد فریبرز لاچینی،
جو ساتریانی،
یانی،
ری چارلزِ فقید
.... آه، قلبم به درد اومد
از این همه ی گوهر زیر خاک
و همه ی اساتیدی که در این جهان شلوغ مورد بی توجهی قرار گرفتن.

خلاصه، این سازها، با این نواها، تاریخ موسیقی من رو تشکیل دادن. ممنونم که موجب یادآوری این خاطرات خوب شدید.
wow
من ممنونم ازت که این همه مورد رو نام بردی (خیلی هاشون رو نمیشناختم متاسفانه).
باز هم ممنون ازت
همینای که گقتی اسرایی که عاشقشم و علی زند وکیل و سالار عقیلی
زندوکیلی رو زیاد دوست ندارم ولی آسرایی؟ آسرایی یه چیز دیگه ست

چاووشی تو بی من کجایی

ایمان غلامی

محسن یگاااااانه_مصطفی فتاحی

دقیقا کجایی؟
احسان خواجه امیرییییی❤❤❤
آخ، اینو یادم رفته بود :دی
ابی آن ور و چاوشی این ور. و لاغیر!
ابی یه اعجوبه ست.
عجیبه که با این همه بازدید کننده رتبه وبلاگت از من بدتره
دلایلش خیلیییییییییی زیاده ، ولی هیچوقت به دنبال بازدید کننده و رتبه نبودم ، چون وبلاگ نویسی یه موضوع کاملا جداست
صدای مادرم
صدای پدرم 
همسرم
وپسرم


هرچی بخونند برام دلنشینه
:) خیلی هم عالی
تا به حال صدای گوگوش رو شنیدی؟ پس برو گوش کن و از موسیقی لذت ببر
باشه ، حالا چرا میزنی
يكشنبه ۲۹ فروردين ۹۵ , ۱۸:۰۵ سیّد محمّد جعاوله
و چاوشی
و چاووشی با صدای خاص
سالار عقیلی
وطنم :)
محسن یگانه هم خوبه
رگ خواب
ابی
جان جوانی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">