آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 8

احتمال میدم مسئول بارورسازی ابرها دکمه رو زده و یادش رفته دوباره غیر فعال کنه که اینجوری داره بارون میاد.  چند روزه آسمون ناجور دلش گرفته و همینجوری میباره.
نترس
غرق نمیشیم شادوماد
:دی
فک کنم کلاً دکمه اش خراب شد دیگه
خب چرا ناشکری میکنید؟؟!!
ناشکری نیست، ولی خوب غرق بشیم خوبه؟
بابا شهر ما اصن بارووون ندیدیم خخخخخخخخ
کدوم شهرید ، ایران که کلا بارونیه که این روزا
ولی دیشب دیگه دکمه اش رو برگردوند
:(
الان گذاشته رو حالت رندوم :دی
به نظر من که تو یه روز چن بار خاموش روشن می کنه
شاید اینجایی که من هستم اینجوریه
اره شاید اصلا قطعی داره اون دکمه
بارون هر قطرش نعمته 
اون که صد در صد
خوبه بارون دوست ... 
میداری؟ میداریم؟ میدارند؟
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ...فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کَانَ غَفَّارًا ﴿۱۰﴾یُرْسِلِ السَّمَاء عَلَیْکُم مِّدْرَارًا ﴿۱۱﴾
و گفتم از پروردگارتان آمرزش بخواهید که او همواره آمرزنده است﴿۱۰﴾ [تا] بر شما از آسمان باران پی در پی فرستد﴿۱۱﴾.....سوره ۷۱: نوح
احسنت
اینقدر در شب آرزوها دعای بارون کردید نتیجش شد سیل :)
فکر کنم خدا همه دعاهای بارون رو select کرده و بعد زده accept
من اصلا بارون رو دوست ندارم فقط ماهی یکبار از باریدنش خوشحال میشم
خوبه ڪه اینجا هوا بازونی نیست و ڪاملا بهاریه بهاری
ایران که کلا بارونیه این روزا
ولی لذتبخشه اگه سیل راه نیفته
خیلی
اینجا آفتابیه امروز :)
بارون صدای احساسه 
بارون رو دوست ندارین؟
خیلی دوست دارم ، خیلیییی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">