آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 203

واقعا خیلی خوبه که اینستاگرام، واتساپ و تلگرام این قابلیت رو ندارن که طرف مقابل بفهمه چندبار عکس پروفایلش رو نگاه کردیم و چقدر زود به زود دلمون براش تنگ میشه وگرنه آبرو و حیثیت مون بر باد می رفت.

واییی دقیقا

آی گفتین

شاید بهتر بود که این قابلیتو می داشت  ...

پس کی :دی ؟ کس دیگه‌ای هم می‌تونه بیاد کامنت منو از این‌جا برداره که برم از اون بخوام؟!

نمی‌دونم چرا گفتم اصلا... بعدش من لینک زده بودم تو کامنتم به یکی از پستام، ظاهرا پریده :/ به‌هرحال بیا یه لطفی بکن و بزن کامنت منو نشون نده لطفا! پشیمون شدم من اصلا :/

کامنتای منو از زیر این پست حذف می‌کنی؟

من؟ 
نه چطور؟

این که که میشه توی اینستا و تلگرام فهمید ! ولی اینکه کی نگاه کرده رو نمیشه فهمید این موثره !

فکر کنم نرم افزاراش باشه ها؟؟؟نه؟؟!!

تف به زندگی اصلا :/

خوشحالم که واسه پروفایلم عکس نمیزارم و انقدر مردمو تو دردسر نمیندازم :))

مورد داشتیم عکس پروفایل میذاشته فقط واسه یه نفر که اون ببینه، اما شخص مقابل انقدر پرت بوده که نمیدونسته هی با خودش میگفته این واسه چی هر روز عکس عوض میکنه! وقتیم فهمیده گفته اِ واقعا بخاطر من بوده؟! چه لوس :))

خلاصه جمع کنن این عکس پروفایلو جوونها خیالشون راحت بشه :))

یادمه اون قدیما که هنوز فضای مجازی اینطور نبود
ملت عکس طرف مقابل شون رو میذاشتن توی کیف پولشون :))

یا اصلا عکس نذارید یا اگرم عکس گذاشتید یه عکس خوب شیر کنید
ولی خواهشا گل و بلبل نباشه

از لحاظ عرفی و شرعی ذخیره کنید تو یه پوشه که جاش سخته، نذارید تو پس زمینه، خیلی جلو چشمتون نباشه :دی

یعنی به تعداد انسان های روی زمین راه هست برای دیدن عکس پروفایلش
ولی خب نباید دلخوش به همین مقدار بود :دی

سلام وبلاگ قشگی دارید

دنبال شدید

:)

هعی... هعیی... حالا اگه عکس پروفایلش خودش نباشه، و فقط چندتا عکس پراکنده، از این‌ور و اون‌ور ازش داشته باشی، بعدش یه سری اشتباهی فایلات رو پاک کنی و عکساش بپره دیگه چی می‌مونه به جز یه دل تیکه‌پاره؟ دردتو به کی می‌خوای بگی؟...

آی خدااا، داغ دلمو تازه کردی!

همین رو بگو واقعا :دی

من فک کردم یکی از اعضای خانواده تونه

😐

خب زودتر بگید خب

الان بگم قبوله؟ :دی

اسکرین شات+ کروپ+ بکگراند صفحه

اوکی؟

منظورم از نمیشه این بود که از لحاظ شرعی و عرفی و این صحبتا این کار صحیح نیست 😁
کار که نشد نداره

خب عکسشو ذخیره کنید بزارید پس زمینه گوشی، چه کاریه:))

نمیشه 😔

میدونی شاید پستت طنزطور بودا، ولی تهش درد مشترک همه مونه... 

ادمیزاد وقتی خود یار رو نداره ب عکس پروفایلش امید میبنده و قانعه

امان از وقتی دلیت اکانت بشه، یا ای دی شو برداره و چت شو پاک کنه... اونوقتی که دیگه دسترسی نداری :)(

یا اینکه اکناتش رو پرایویت کنه و نتونی دیگه ببینی :(

خب من از همون آدمام که عکس گل و بلبل و ساحل دریا و طلوع و غروب خورشید لب دریا رو میذاشتم پروفایلم 😂

اونم نه یکی نه دو تا 80 تا :دی

وای 😂

والا 😁

من قشنگ یه مدت ترس داشتم پروفایل بعضیا رو که چک می‌کردم، می‌ترسیدم اون بات‌های تلگرام واقعا نشون بدن به طرف :))

(نگید که واقعا اون بات‌ها کار می‌کردن :)) )

نه قطعا کار نمیکردن 😁

بدی ماجرا اونجاییه که طرف ازونایی نباشه که عکس خودشو بذاره و گل و بلبل میذاره جاش :||

آخ که اعصاب خورد کنه 
۸۰ تا عکس گل گذاشتن 

با اجازت برای واتساپ نرم افزاری هست که نشان میده چه کسی پروفایلت را چک کرده

نگووو

 عکس(های) پروفایلی که زود به زود دلمون براش تنگ بشه چیه؟ اونم نداریم. 

ما هم فقط عکس پروفایلش رو دارین و خودشو نه

آره وقعا😑

:))))))

:دی

واقعا خیلی خوبه. البته یه زمانی پروفایل چکر ها اومده بود و داشت به فنا میداد که تلگرام سریع به فناشون داد :))

خداروشکر واقعا
البته هر چند وقت یه سری کانال ها بی در و پیکر تبلیغات میزارن در این رابطه ولی خب دروغی بیش نیست.
خدا کنه همچنان باقی بمونه وگرنه از دیدن خودش که محرومیم، از دیدن پروفایلش هم محروم میشیم
شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۲:۲۲ رفیقِ نیمه راه

واقعا اگر اینجوری بود آبروم میرفت :|

باشد که شکرگزار باشید

شنبه ۳ خرداد ۹۹ , ۲۲:۲۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

یه بنده خدایی می‌گفت یه جوری هر روز صبح ناشتا پروفایلش رو چک می‌کنم، انگار دکتر تجویز کرده:/

آخه باعث آرامش روح و روان هست
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">