آقای سه نقطه

نظرات گرانبهای یک سه نقطه ای متفکر


number 17

امید داشتن تا جایی خوبه که واهی نباشه.

دقیقاً!
:)
:)
چه قشنگ...
جمعه ۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۴۶ یا فاطمة الزهراء
واهیشم خوبه
من امروز یه لحظه واقعا ناامید شدم خواستم بمیرم 
نا امیدی چیز خوبی نیست. ولی امید واهی داشتن جز یکه خوردن در آینده چیز خاصی نداره
امید خوبه 
حتی واهی!
بازم یه روزنه از امیده
وای به اون روزی که کلا نباشه .
به نظر من امید نداشته باشی (مغایر هستش با ناامیدی) بهتر از امید واهی داشتن
آفرین عالی بود
منتظر شما هم هستیم
واهی براچی اصن باید بوجود بیاد؟!
از چی بترسی؟!
ب نظر من وقتی امید داشته باشی از هیچی نمیترسی...
امید به چیز هایی که میدونی در هیچ حالتی اتفاق نمی افته میشه واهی
امید واهی باز بهتر از نداشتن امید
باور کن امید نداشتن بهتر از امید واهی داشتنه
جای تامل داره 
باید خیلی روش فکر کرد
لگرافی مینویسی؟
اره دیگه روش جدیده
البته بهش میگن تویت نویسی
حتما
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۱۴ مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
نه جان من اینارو می نویسی چی میشه؟
خب دادا بزن جملات برتر اونارو کپی کن راحت
از نظر من این وب الکیه
از خودم مینویسم و نیازی به کپی نیست که
100 درصد
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">